U ontvangen brief van Aegon.

Als u uw verzekeringen, via ons bemiddeling, via Aegon heeft lopen heeft u waarschijnlijk een brief ontvangen van Aegon over het inloggen via mijnAegon.nl Naar aanleiding van deze brief kan het zijn dat u wat vragen heeft. Hieronder geven wij antwoord op de meest gestelde vragen.

*Ben ik verplicht een account aan te maken? antwoord: NEE, u hoeft helemaal geen account aan te maken. U verzekeringen blijven doorlopen en de manier van communiceren via ons kantoor blijft gelijk.

*Kan ik Assurantie-en hypotheekkantoor Bas Wolf blijven bellen voor wijzigingen? Antwoord: JA, u kunt ons altijd bellen. Wij adviseren u dan over de mogelijke producten en de voor-en nadelen van bepaalde producten.

*Kan ik wijzigingen doorgeven via mijnaegon.nl? Antwoord: JA, u kunt wijzigingen doorgeven via mijnaegon.nl Wij zijn echter van mening dat u beter eerst contact met ons op kan nemen. Wij adviseren u graag persoonlijk over de voor- en nadelen van uw eventuele wijzigingen. Daarbij kijken wij verder dan 1 verzekeraar.

* Kan ik schademeldingen doen via mijnaegon.nl Antwoord: JA, u kunt schademeldingen doen via mijnaegon.nl. Wij adviseren u echter om bij schade altijd contact op te nemen met onze schadeafdeling! Wij ontzorgen u op deze manier.

Bij andere vragen neemt u gerust contact met ons op 0485-313239